سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبل راحتی شیک سرمه ای

رنگ زرشکی از آن دسته رنگ هایی است که در دکوراسیون داخلی چندان طرفدار ندارد. شاید مهم ترین دلیل این باشد که احتمال اشتباه در دکوراسیون با آن زیاد است و حتی استفاده نادرست کوچک از آن در طراحی داخلی خانه می تواند تاثیر منفی بر فضای شما بگذارد. از طرفی اگر قوانینی را در مورد تزیین با این رنگ رعایت کنید، محیطی جذاب، شیک و بدیع را خواهید دید. در این مقاله به تزیین مبل سرمه ای پرداخته ایم و در زیر تمامی قوانین و ایده های ممکن در مورد آن را با شما در میان می گذاریم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
مبل حجم زیادی از هر فضای نشیمن را اشغال می کند و هنگامی که با رنگ های تند مانند آبی سرمه ای ترکیب می شود، به راحتی به نقطه کانونی دکوراسیون شما تبدیل می شود. نقطه کانونی این است که وقتی وارد یک اتاق می شوید، اول از همه متوجه آن می شوید. همچنین باید اشاره کنیم که دکوراسیون آن به نقطه کانونی اتاق بستگی دارد و چیدمان و انتخاب عناصر دکوراسیون باید با توجه به نقطه کانونی انجام شود. قبلا در مطلبی جداگانه به بررسی بهترین مدل مبل های سرمه ای برای اتاق نشیمن و پذیرایی پرداخته ایم که با مطالعه آن می توانید با جدیدترین مدل های مبل سرمه آشنا شوید.
ما همچنین می دانیم که این یک رنگ خنثی سرد است که می تواند شخصیت های مختلفی را خلق کند، از تاریک گرفته تا براق و شیک. همه چیز بستگی به این دارد که از چه رنگ ها، بافت ها و الگوهایی در رنگ کنار زرشکی استفاده کنید. در مورد اتاق نشیمن نیز بهتر است از طریق مبلمان و اکسسوری ها رنگ زرشکی را به دکوراسیون خود اضافه کنید و از این رنگ برای دیوارها استفاده نکنید.رنگ زرشکی معمولا بیشتر با مبلمان شیک و مدرن همخوانی دارد و فضایی رسمی ایجاد می کند. در ادامه با راهکارهای تزیین مبل سرمه ای آشنا می شوید.

سه قانون مهم برای تزیین مبل زرشکی.
قانون 1: تعادل را فراموش نکنید.
اولین اصل در طراحی هر فضایی رعایت تعادل بصری است. توجه داشته باشید که رنگ های تیره، طرح های شلوغ و بافت های خشن وزن کمتری دارند و رنگ های روشن، طرح های ساده و سطوح صاف وزن کمتری دارند. طراحی شما نباید به گونه ای باشد که رنگ های تیره، طرح های شلوغ و بافت های خشن در یک طرف بیشتر و در طرف دیگر کمتر باشد. شما باید در انتخاب رنگ‌ها، الگوها و بافت‌ها تعادل ایجاد کنید تا فضای شما هماهنگ، متعادل و برابر به نظر برسد.
در مورد دکوراسیون با مبل سرمه ای، همانطور که حدس زده اید، رنگ تیره آن می تواند مشکل ساز باشد. در چنین محیطی می توانید از رنگ هایی که به رنگ زرشکی ست شده اند، در قسمت های دیگر اتاق مانند زمین یا دیوارها استفاده کنید و فضای اتاق خود را متعادل کنید.
اگر از رنگ های روشن مانند سفید و کرم برای دیوارها و کف اتاق استفاده کرده اید، پیشنهاد می کنیم از یک سری کوسن های رنگ روشن روی مبل استفاده کنید تا از تاثیر رنگ مبل کاسته شود و مبل شما بیشتر شود. هماهنگ با فضا استفاده از روسری با رنگ روشن روی مبل دقیقاً این جلوه را دارد و می تواند جذابیت بصری بیشتری به دکوراسیون شما ببخشد.
قانون 2: تعداد محدودی رنگ را انتخاب کنید.
استفاده از رنگ های زیاد می تواند فضای شما را درهم و برهم نشان دهد. برای اینکه فضایی یکپارچه داشته باشید، بهتر است از تعداد محدودی رنگ در فضای اتاق خود استفاده کنید.به طور کلی رنگ های خنثی بهترین گزینه برای طراحی هر فضایی هستند زیرا پتانسیل ترکیب شدن با هر طرح رنگی و ایجاد فضایی هماهنگ را دارند.

مبل راحتی شیک سفید
پیشنهاد می کنیم روی رنگ های اصلی اتاق مانند رنگ دیوار، کف، پرده یا سایر مبلمان تمرکز کنید و رنگ کوسن یا شال را با الهام از آنها انتخاب کنید. این کار باعث می شود که مبل زرشکی با فضای اتاق شما هماهنگی بیشتری داشته باشد. مبل ها و صندلی های فردی نیز می توانند به شما در ایجاد فضای متعادل تری کمک کنند. شاید انتخاب رنگ های کرم، خاکستری یا زرد تیره و قهوه ای مایل به قرمز برای اکسسوری ها نیز بتواند فضای جالب تری را در کنار مبل سرمه ای ایجاد کند.

قانون 3: رنگ های روشن یا رنگ های تیره؟
در مورد تزیین مبل زرشکی، می توانید از رنگ های خنثی مانند سفید و کرم و رنگ های تیره مانند آبی زنده برای بقیه دکوراسیون خود استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که استفاده از رنگ‌های خنثی روشن، فضای شما را از نظر بصری بزرگ‌تر می‌کند، در حالی که رنگ‌های تیره برعکس عمل می‌کنند.
ایده هایی برای تزئین با مبل دریایی
حالا که سه قانون مهم برای تزیین مبل سرمه ای را می دانید، می توانید از ایده های زیر کمک بگیرید و دکوراسیونی جذاب برای خود بسازید. اکثر طراحان داخلی دیوارهای سفید یا خاکستری را برای مبلمان زرشکی توصیه می کنند. با این حال، بسته به سلیقه خود حتی می توانید از رنگ های آبی تیره برای دیوارهای اتاق نشیمن خود استفاده کنید.

ایده های مختلفی برای دکوراسیون با مبل سرمه ای وجود دارد که با رعایت نکات بالا می توانید یکی از آنها را در دکوراسیون خود پیاده کنید. ادامه مطلبایده 1: پذیرایی با مبلمان طلایی
در این فضا از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب اتاق استفاده شده و سپس با کمک رنگ های طلایی و سبز جان تازه ای به فضا بخشیده است. در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی باچین می توانید انواع میز مبلمان طلا را سفارش دهید.
.